פאוץ' לנשים – וולקאם בק

פאוץ' לנשים חזר לאופנה ורלוונטי מתמיד. פאוצ'ים הם אופנתיים בכל העולם, כל מקום שתסעו אליו תראו אנשים שמעדיפים להסתובב עם פאוץ', ולמה? כי זה הדבר הכי נוח שיש! הדברים החשובים נמצאים קרוב אלייך ואפשר להוציא ולהחזיר אותם בשלוף, ובנוסף פאוץ' הוא קטן, קל וכיף להסתובב איתו, אפשר ללכת איתו בכל מיני דרכים, מה שהופך אותו למלווה הכי טוב שלך ביום יום.

פאוץ' לנשים – מאיפה הגיע הפאוץ'

פאוצ'ים נראו עוד בימי הביניים וגם אצל האינדיאנים והם שימשו בעיקר להסתרת נשק ובימי הביניים הם גם שימשו לנשיאה של פריטים חשובים וקטנים כמו כסף וחפצים אחרים שימושיים. לאחר מכן ניתן היה לראות גרסאות של פאוצ'ים באירופה אצל הצרפתים והסקוטים שהיו נוהגים ללבוש תיק צמוד לחגורה שהיה משמש לנשיאת חפצים קטנים כמו מפתחות, שעון ועוד כלים שימושיים. בשנות ה-80 הפאוץ' הפך להיות פאוץ' אופנתי בעולם המערבי, השימוש העיקרי בו היה כתיק קטן נוח לאימוני ספורט וריצה, סטייליסטים רבים ראו את הפוטנציאל האופנתי בפאוץ' והפכו אותו לטרנד עולמי שחי ובועט עוד היום.

פאוץ' לנשים – איפה קונים

פאוץ' לנשים לא חייב להיות מפס ייצור, היום יש מעצבות ומעצבים רבים שמייצרים פאוץ' אופנתי עם טאצ' ייחודי משלהם, ניתן היום למצוא פאוץ' אופנתי בשלל הצבעים והבדים, אחת המעצבות הבולטות היא גיל למל בעלת המותג Chilla שמקפידה להשתמש בבדים איכותיים שמקורם באיטליה והם אינם מכילים חומרים מן החי.

פאוץ' אופנתי – איך שמים אותו עלייך

דרך אחת ללכת עם פאוץ' לנשים זה בצורה אלכסונית, משחילים יד אחת ומכניסים את הראש וככה אפשר ללכת עם הפאוץ' באלכסון, זה מאוד שיקי ונוח, מוסיף לכל לוק ומדגיש את הקימורים הנשיים. דרך שניה ללכת עם פאוץ' לנשים הוא ללכת איתו על המותן כמו בשנות ה-80 וה-90 כשהפאוצ'ים החלו להיות פופולריים. דרך שלישית ללכת עם הפאוץ' היא כמו תיק צד – לשים אותו על הכתף. אלו הם הדרכים הרגילות ללכת עם פאוץ' אך כל אחת יכולה ללכת איתו איך שבא לה ואיך שהיא רוצה, זה מה שהופך את הלוק לעכשווי ומגניב, ואת הפאוץ' לאופנתי.

פאוץ' לנשים – פאוץ' טבעוני

המגמה היום של מעצבות תיקים רבות היא לפנות לחומרים שהם טבעוניים. חומרים טבעוניים לא מורידים מהאיכות בכלל, מאחר והיום יש בדים מאוד מאוד איכותיים וחזקים כמו עור אמיתי. בנוסף, אחד היתרונות הגדולים של שימוש בבדים ולא בעור, זה שאפשר להשתמש בדוגמאות וצבעים רבים וכך להפוך את הפאוץ' לאופנתי ומיוחד.

*תמונה: גיל טרנוס

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest