הדרכים הטובות לקבלת 100 אחוז מימון לרכב

100% מימון לרכב

בהנחה שיש לכם דירוג אשראי טוב, יש כמה דרכים לקבל 100% מימון לקניית רכב חדש.

דרכים לקבלת מימון לרכב

1. קבלו הלוואה מחברת הליסינג עצמה. סוכנויות רבות מציעות מימון ויעבדו איתכם כדי להשיג לכם את ההלוואה הטובה ביותר שאפשר, והרבה פעמים יש לכך יתרונות רבים מאשר לפנות לבנקים וכו'. וזאת בגלל שהאינטרס המשותף של סוכנויות הרכב ושלכם גדול יותר, וגם לסוכניות הרכב יש היסטוריה של עסקאות ושיתופי פעולה עם גופי המימון הגדולים ביותר, ולכן הם יכולים להביא לכם הצעה טובה יותר מאשר אם תנסו לבד.

2. קבלו הלוואה אישית מבנק או מחברת אשראי. הלוואות אישיות בדרך כלל בעלות ריבית נמוכה יותר מאשר הלוואות לרכב, כך שזו יכולה להיות אפשרות טובה אם יש לכם דירוג ראשראי טוב.

3. השתמשו בכרטיס אשראי עם דירוג אשראי מצוין. אם יש לכם אשראי טוב, הסיכויים שתקבלו מימון הם גבוהים הרבה יותר, לכן הכי טוב להגיע עם כרטיס עם דירוג אשראי גבוה.

4. ללוות כסף ממשפחה ממשפחה או חברים. זו אולי לא האפשרות האידיאלית ביותר, אבל אם יש לכם מישהו שמוכן להלוות לכם את הכסף ללא ריבית, זו יכולה להיות דרך טובה לממן את רכישת הרכב שלכם ולחסוך עלויות על ריביות. אנחנו רואים הרבה צעירים שעושים את זה, שההורים עוזרים להם עם מקדמה (גם אם זה כמה עשרות אלפי שקלים), ואז בדרך כלל הילדים אחראיים להחזיר להורים את הכסף, לפעמים אפילו על ידי הוראת קבע. יש לזה יתרונות רבים לכן אם האפשרות קיימיתף כו על זה..

לסיכום

לא משנה איך תבחרו לממן את קניי הרכב החדש שלכם, תעשו בדיקה בסוכנויות השונות ובגופים השונים שמציעים מימון. תמיד תסתכלו על האותיות הקטנות ותבחרו בחברה שמרגישה לכם הכי טוב ושיש לה מבחר רכבים שמתאים לסגנון שלכם.

בסופו של דבר חברת ליסינג טובה היא חברה שתלווה אתכם לאורך שנות החזרי המימון, לכן תבחרו חברה משפחתית, שאתם מאמינים בה ושהיא מרגישה לכם אמינה ונעימה.

בנוסף אתם יכולים לבצע טרייד אין על הרכב הישן, אם ברשותכם, ואז לחסוך לא מעט כסף על קניית הרכב החדש

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest