איזה מנשא לתינוק הכי כדאי לכם לקנות?

הורים רבים שואלים את עצמם ואת מקצוענים בתחום, איזה מנשא לתינוק הכי כדאי לכם לקנות?

התשובה שלי היא בדרך כלל: "תלוי באורח שלכם ובנוחות שאתם מחפשים". אנחנו תמיד מעודדים הורים לחשוב מה הם צריכים ממנשא כי זה יקבע איזה סוג מנשא הם צריכים לקנות.

ברגע שההורה יודע את המידע הזה וסגור עליו, אז ניתן להדריך אותם ולתת להם כיוון, על איזה מנשא הכי יתאים עבורם.

במאמר הזה נדבר על סוגי המנשאים בקצרה, וננסה לעזור לכם להבין איזה מנשא הכי מתאים לכם.

מה שכן, קחו את הזמן שלכם בזמן שאתה עושה את הבחירה שלכם. מנשא לתינוק הוא מוצר חשוב, כי אתם תשתמשו בו הרבה, ואתם תרצו שיהיה לכם נוח איתו בצורה המקסימלית.

סוגי מנשאים

סה"כ יש המון המון מותגים של מנשאים בשוק, וזה יכול להיות מעט מבלבל לבחור את המותג הנכון, או את המנשא הנכון, ואין ספק שהמותגים השונים עושים מוצרים שהם באמת שונים אחד מהשני.

כדי להקל על העניינים, אנחנו נפרט לכם בעיקר על סוג מנשא אחד – מנשא קדמי, שהוא הפופולארי ביותר. עם זאת כדאי לכם לבדוק גם סוגי מנשאים אחרים, אבל בגלל שאנחנו לא רוצים לבלבל אתכם יותר מדי, נדבר שני סוגים פופולאריים של המנשא הזה.

מנשאים קדמיים – שלובשים מקדימה

סוג המנשא המוכר ביותר הוא מנשא קדמי – אלו מנשאים עם שמתלבשים על הכתפיים עם רצועות, כשהתינוק יושב מקדימה עם הפנים אל ההורה או עם הפנים החוצה. מנשאים קדמיים מגיעים בשני סגנונות שונים:

מנשא עטיפה: מנשא עטיפה עשוי בדרך כלל מפיסת בד ארוכה שההורה קושר אותה מסביב אליו ואל התינוק. בדרך כלל מדובר על מנשאים שמתאימים לתינוקות מאוד קטנים שרק נולדו, בגלל שהמנשא הזה ממש עוטף אותם כמו ברחם, ומרגיע אותם. לתינוקות גדולים יותר ולפעוטות המנשא הזה לא מתאים.

מה שנוח במנשאים האלו בין היתר זה חלוקת המשקל הטובה; עם זאת, חיסרון בולט הוא, יכול להיות קצת מאתגר לקשור את המנשא הזה, וצריך לדעת את טכניקת הקשירה (למרות שאחרי שקשרתם את המנשא כמה פעמים, זה אמור להיות הרבה יותר קל).

מנשא עם מסגרת רכה: הסוג השני והנפוץ יותר, וגם הורסטילי יותר הוא מנשק לתינוק עם מסגרת רכה. מנשא כזה מתאים כבר מגיל לידה ועד משקל 20 ק"ג (בדרך כלל, תלוי בהוראות היצרן).

מנשאים כאלו לדוגמא הם של גורי מנשאים לתינוקות, ו- BabyBjorn, מדובר בדרך כלל על מנשאים שההורה לובש אותם בעזרת רצועות עם קליפסים, בצורה מאוד נוחה ומהירה, ולמנשאים האלה יש אפשרות לחלק את המשקל בצורה מעולה על הכתפיים והגב של ההורה וגם להחזיק את התינוק בצורה שטובה לו מבחינה פיזיולוגית.

כמובן רק אם המנשא הוא ארגונומי בעיצוב שלו, וזה למה כדאי לעשות בדק של מותגים שונים ולבדוק שמדובר במוצר ארגונומי שתומך בצורה מיטבית בגופו של התינוק ובהורה שלובש אותו.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest