הטכנולוגיות האחרונות בתחום השעונים

שעונים לספורט

שעונים, אותו מוצר כל כך נפוץ וחשוב שעשה מהפכה במהלך ההיסטורה, עשו דרך ארוכה בשנים האחרונות, הודות להתקדמות הטכנולוגיה.

השעונים של היום עמוסים בתכונות שיכולות לעזור לכם לעשות המון דברים שלא חשבתם עליהם בכלל, למשל כשנחנו מדברים על שעוני ספורט, השעונים עמוסים בטכנולוגיות שיעזרו לכם להתאמן בצורה יעילה יותר ולהישאר מדוייקים בזמן שאתם מתאמנים.

לדוגמה, שעוני ספורט רבים כוללים כעת יכולות GPS, כך שתוכלו לעקוב אחר המיקום והמרחק שלכם במהלך ריצה או טיול.

תכונות פופולריות אחרות כוללות מדי דופק, שיכולים לעזור לכם לאמוד את רמת המאמץ לכם, ואפליקציות למעקב אחר כושר, שיכולות לעזור לכם לשמור על יעדי הכושר לכם.

שעונים גבר ושעונים לנשים מומלצים

הנה הבחירה שלנו עבור שעונים לגבר המומלצים ביותר:

Garmin Fenix ​​5 Plus הוא אחד משעוני הספורט העשירים ביותר בשוק, והוא מושלם עבור ספורטאים רציניים שרוצים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם. הוא כולל GPS מובנה, מד דופק וחבילה של מדדי ביצועים שיתנו kfo משוב מפורט על הביצועים.

Suunto 9 Baro הוא עוד אפשרות מצוינת עבור ספורטאים שרוצים לעקוב אחר ההתקדמות שלהם. הוא כולל את כל אותן תכונות כמו ה-Fenix ​​5 Plus, אבל יש לו גם מד גובה וברומטר, כך שתוכלו לפקוח עין על התנאים בזמן שאתם בחוץ על השביל.

ג’י-שוק GBD-H1000-1A9 – שעון שהוא אחד מסדרת שעוני ספורט מקצועיים ואיכותיים. השעונים כוללים מד דופק, מד חום, מד מצעדים ועוד. אם אתם מחפשים שעונים לגבר זה אחד השעונים המקצועיים ביותר

-אם אתה מחפש שעון ספורט שלא ישבור את הכיס, שעון ה-Timex Ironman GPS הוא אופציה מצוינת. אין לו את כל הפונקציות ה FANCY של כמה מהדגמים היקרים יותר, אבל עדיין יש לו את כל מה שאתה צריך כדי לעקוב אחר המרחק וגם הוא כולל מד דופק.

לסיכום

אנחנו יכולים לראות ששעונים עשו התקדמות טכנולוגית אדירה עם השנים והם מציעים פונקציות שלא היינו מאמינים שיהיו חלק משעונים.

כיום שעונים יכולים ממש להיות ה"מאמן" שלכם באימון, עם פונקציות ברמה מאוד מאוד גבוהה כמו מד דופק, ג'י פי אס, מוניטור של זמן התאוששות ועוד.

כשאתם ניגשים לקנות שעון, אם זה שעונים לגבר או שעונים לנשים, תכוונו את עצמכם לפי סוג הספורט שאתם עושים וכך תוכלו לבחור את הפונקציות הנכונות של השעון. בנוסף, גם התקציב הוא אלמנט מרכזי פה, כי שעוני ספורט יכולים לעלות מכמה מאות שקלים ועד עשרות אלפי שקלים. הרבה נכון? לכן שימו לעצמכם את התקציב שלכם בראש  לפני שאתם ניגשים לבדוק שעונים בשוק. בהצלחה.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest