הקיץ כבר פה וזה זמן מושלם להתחדש בבקבוק תרמי שישמור על המים שלכם קרים

בקבוק מים שומר קור יכול להיות פתרון נפלא עבור ימי הקיץ החמים. בין אם אתם שוהים במשך רוב היום במקום ממוזג כמו משרד או חנות, בין אם אתם מבלים את מרבית יומכם בעבודה בחוץ, ובין אם אתם מטיילים או נופשים – מים קרים הם מצרך נחוץ בכל עונות השנה.

רובנו לא שותים מספיק מים ולא זוכרים שאנחנו צריכים לשתות (במיוחד בארץ חמה כמו ישראל). מומלץ לאדם ממוצע לשתות כ-8 כוסות מים ביום, אבל מרביתנו לא מצליחים לעמוד במכסה הזו. הסיבה היא שתחושת הצמא שלנו לא מורגשת באופן עוצמתי כמו תחושת הרעב לדוגמא, ולכן אנחנו שותים משמעותית פחות מהכמות שהגוף שלנו זקוק לה באמת.

שתיית מים בכמות מספקת היא דבר חשוב ומשמעותי לפעילות התקינה של הגוף שלנו. כאשר אנחנו לא שותים מספיק מים, הדבר יכול לגרום לבעיות במערכת העיכול, כאבי בטן, כאבי ראש, ואף התייבשות במקרה קיצוני. במיוחד בזמן הקיץ, חשוב להקפיד ולשתות מים מדי פעם.

כאשר אנחנו שוהים בחלל ממוזג, בין אם זה בבית ובין אם זה בעבודה או בכל מקום סגור אחר – הבעיה הופכת להיות גדולה יותר, שכן אנחנו לא שמים לב לכך שחם בחוץ ושהגוף שלנו מגיב לכך – ולא מספקים לו את כמות המים הנחוצה לו. בצורה כזו, אנחנו פוגעים בבריאות שלנו לאורך זמן, וביכולת של הגוף שלנו לתפקד בצורה מיטבית.

בקבוק מים אישי הוא פתרון נפלא

בשנים האחרונות, בקבוקי מים אישיים הפכו ל"דבר החם הבא". היתרון הוא שמי שמחזיק בבקבוק מים אישי יכול לשתות בכל זמן שירצה, בלי תלות בבר מים, ברז או קולר שנמצאים סביבו. היום ניתן לראות אנשים רבים שמסתובבים עם בקבוק מים אישי צמוד, ולוקחים אותו איתם לכל מקום. מציבים אותו על השולחן שלהם בעבודה, מסתובבים איתו ברחבי הבית והולכים איתו ברחוב.

בנוסף לזמינות של המים בבקבוק אישי, השתייה החלה להפוך לדבר שבאופנה. חברות החלו לעצב ולשווק בקבוקי מים רב פעמיים, שהפכו למוצר חובה בכל תיק. הבקבוקים הללו מעוצבים וצבעוניים, כך שכל אחד יכול למצוא את הבקבוק שמוצא חן בעיניו ושקולע לטעם שלו.

יתרון נוסף חשוב הוא שבקבוקי המים הרב פעמיים עוזרים לנו לשמור על איכות הסביבה. שימוש בבקבוק מים רב פעמי מחליף את השימוש בבקבוקי הפלסטיק הפשוטים, שאינם מתכלים ומזהמים את הסביבה. בעולם של היום, כאשר ישנה מודעות גוברת והולכת לנושא השמירה על איכות הסביבה, גם השימוש בבקבוק מים רב פעמי הופך לנפוץ יותר ומקובל יותר.

היתרונות של בקבוק מים תרמי

בקבוק תרמי הוא למעשה בקבוק מים שומר קור וחום, שיכול להיות בו מגוון רחב של שימושים. הפונקציה של שמירה על קור יכולה להיות שימושית במיוחד עבור ימי הקיץ החמים, שבהם המים בבקבוק רגיל מתחממים בתוך שעה או שעתיים.

בקבוק תרמי שומר על הטמפרטורה של המים, ומאפשר לאחסן בו מים או נוזלים אחרים למשך שעות רבות, בלי שהטמפרטורה תשתנה יותר מדי. כך, ניתן לקחת בקיץ בקבוק תרמי שומר קור, ולהיות מצוידים לאורך כל היום במים זמינים, קרים ומרעננים.

יתרון של בקבוק מים תרמי, הוא שהבקבוק נשאר יבש מבחוץ לאורך היום וניתן להכניס אותו לתיק ללא כל חשש שהבקבוק ירטיב את תכולתו. בבקבוקים רגילים, וגם בבקבוקים רב פעמיים שאינם תרמיים – ככל שהטמפרטורה של המים או הנוזל יורדת, מצטברת שכבת לחות על הצד החיצוני של הבקבוק.

העמידות של בקבוק מים שומר קור היא גבוהה, בקבוק תרמי בנוי משכבת בידוד מסיבית, שבנוסף לכך שהיא מסייעת לנוזל המאוחסן להישאר קר, היא גם מוסיפה לאיכות ולעמידות של הבקבוק.

שלא כמו בקבוק רב פעמי רגיל, שעשוי בדרך כלל מפלסטיק עבה או מאלומיניום, שיכולים להישבר או להיסדק אחרי נפילה מגובה או שימוש ממושך – בקבוק תרמי יהיה איכותי יותר ועמיד יותר בפני נפילה מגובה, והוא גם יישאר לזמן רב יותר.

 

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest