מה זה ניתוח מוהס ומתי צריכים אותו?

ניתוח מוהס

ניתוח מוס הוא ניתוח שנעשה בטכניקה מיוחדת ויעילה ביותר להסרה של גידולי עור. את השיטה פיתח ד"ר פרדריק מוס לפני כמעט מאה שנה, והיום משתמשים בה כבר בכל רחבי העולם.

ניתוח מוס הוא ניתוח מיוחד וגם שונה מכל שאר הטכניקות על ידי כך שהוא נותן את האפשרות לבצע בדיקה מיקרוסקופית בצורה מיידית ושלמה של רקמת הגידול שזה עתה הוסרה וכך בעצם השיטה מבטיחה הסרה של כל השורשים והשלוחות של הגידול באופן מלא. אז מה זה ניתוח מוהס ומתי צריכים אותו? עכשיו נדבר בהרחבה.

האם כדאי להשתמש בשירותיו ד"ר מילר?

כשאדם מקבל אבחנה שיש לו סרטן עור והוא צריך לעבור ניתוח מוהס, כדאי מאוד לוודא שהמנתח הוא אחד שמוסמך בשיטה. המנתח המוסמך צריך להסיר את הגידול, לבדוק במו ידיו את הרקמה מתחת למיקרוסקופ ולוודא שהסיר את כל הגידול במלואו.

השילוב של התמונה הניתוחית יחד עם התמונה המיקרוסקופית שמתבצעת על ידי המנתח מספקת ראיה יותר מקיפה ויותר מדויקת וכך בעצם ההסרה של הגידול במלואו מתאפשרת. ד”ר מילר מנתח מוהס הוא כירורג פלסטי בכיר, בעל ניסיון רב בניתוחי מוהס.

הוא הקים ואף ניהל באיכילוב את היחידה שמבצעת ניתוחי מוהס, הוא אחראי על התחום של ניתוחי מוהס באסותא והוא חבר באיגוד של מנתחי מוהס האירופאי. לד״ר מילר יש ניסיון של יותר מ-10,000 ניתוחי מוהס וגם ניסיון כירורגי של עוד הרבה שנים בניתוחים אחרים.

הניסיון הזה נותן לו את היכולת לתת למטופלים שלו את הביטחון שהם צריכים בתוצאה הבריאותית ובתוצאה האסתטית של הניתוח. ד״ר מילר ילווה אתכם צעד צעד בכל התהליך ובכל הדרך. הוא יעשה את זה במקצועיות ויחס אישי, עד שתקבלו את התוצאה הבריאותית והאסתטית הכי טובות שאפשר.

למה כדאי לעבור ניתוח להסרת גידולי עור סרטניים בשיטת מוהס?

חלק מהסוגים השונים של סרטן העור הם יותר גדולים בצורה מטעה והם מתפרשים על העור מבלי שיהיה אפשר לראות אותם. הגידולים הללו יכולים להכות שורשים בעומק של העור או אפילו לאורך כלי דם כלשהו, עצבים וגם סחוסים.

נוסף על כך, הגידולים שחוזרים לאחר שעברו הסרה חלקית יכולים לשלוח שלוחות אפילו יותר עמוק מתחת לצלקת שנוצרה אחרי הניתוח הקודם. מעבר לכך, אחת מתוך נקודות התורפה של כלל סרטני העור היא בעצם שהגידולים הם המשכיים והמקור שלהם מגיע מתא אחד, כך שכל החלקים שלהם מחוברים בצורה רציפה האחד לשני.

ניתוח מוס לוקח את נקודות התורפה הזו ועוקב אחרי הגידולים עד שיהיה ניתן להסיר את השורשים הסרטניים עד הסוף ולמנוע את החזרה של הגידול.

מתי צריכים את ניתוח מוהס?

לא בכל המקרים צריך להשתמש בשיטת מוהס. השיטה הזו מתאימה בעיקר לגידולים שחזרו לאחר שכבר טיפלו בהם בעבר, גידולים שמלכתחילה יודעים שהם יחזרו או גידולים שנמצאים באזורים שצריך לשמור שם יותר על העור הבריא מבחינה קוסמטית על מנת שיהיה אפשר לשחזר בצורה מלאה ולא לגרום לפגמים אסטטיים מאוד קשים עקב כריתת הגידול.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest