מה הם המינרלים שהופכים את ים המלח לכל כך בריא?

ים המלח

ים המלח ידוע במינרלים הבריאים הרבים שבו, מה שהופך אותו למקום המושלם ללכת אליו להירגע ולעשות ריסטרט לגוף ולנשמה. עם כל המינרלים שנמצאים בים המלח, ישנם כמה מינרלים שבולטים כמועילים ביותר. בכתבה הבאה נעבור על כמה מהמינרלים הבולטים במיוחד.

מגנזיום

מינרל נפוץ שנמצא בים המלח הוא מגנזיום, שלו תכונות אנטי דלקתיות חזקות. תכונות אלו הופכות את המגנזיום למושלם עבור אנשים עם מצבים כמו פסוריאזיס ואקזמה. המגנזיום גם עוזר להרגיע שרירים עייפים לאחר שבוע ארוך של מאמץ.

אשלגן

מינרל נוסף שנמצא בים המלח הוא אשלגן, שהוא נהדר לשיפור בתחושה של מתח. האשלגן עוזר לשמור על בריאות מערכת העצבים ואף יכול לעזור לשפר את איכות השינה.

סידן

סידן הוא מינרל שנמצא בדרך כלל בכל סוגי הים, והוא מועיל לכולם בין אם הולכים לים המלח ובין אם לא. לסידן יש תכונות אנטי דלקתיות והוא גם עוזר לווסת את תפקוד השרירים ובכך הסידן מועיל מועיל במיוחד עבור אנשים עם כאבי פרקים או דלקת פרקים. בנוסף, לסידן תפקיד חשוב בסינתזה של DNA, הדרוש לצמיחת תאים והתמיינות.

אבץ

המינרל האחרון שנדבר עליו הוא אבץ. מינרל זה חשוב לריפוי פצעים, תפקוד מערכת החיסון ובריאות בלוטת התריס. האבץ גם עוזר לשפר את מראה העור על ידי הפחתת דלקת ואדמומיות.

לסיכום

למינרלים מים המלח יש שורה של יתרונות בריאותיים שיכולים לשפר את הבריאות הכללית שלכם. מינרלים אלו כוללים מגנזיום, אשלגן, סידן ואבץ, שלכולם יתרונות ייחודיים.

בגלל היתרונות הרבים של מלחי ים המלח, ניתן לראות אותם בנוסף במוצרי טיפוח לבני אדם ולבעלי חיים, כמו מוצרי הטיפוח לבעלי חיים של חברת פטקס שמבוססים על מינרלים מים המלח (כתובת האתר של המותג היא https://www.deadseashampoo.com/).

למוצרים אלו יש יתרונות גדולים בשיפור וטיפוח השיער והפרווה של בעלי החיים שלכם, וגם עבור השיער והעור של בני אדם. למעשה, נראה שאין מועמד מתחרה רציני ליתרונות הרבים של המינרלים מים המלח, שהם ממש סוג של פלא עולם

אז אם אתם מחפשים הקלה גופנית ונפשית, שקלו טיול לים המלח. המינרלים שם יכולים לעשות פלאים לבריאות שלכם!

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest