איך בוחרים שטיחים לבית?

שטיח

כל אדם שעוסק בעיצוב פנים יוכל להגיד לכם ששטיחים הם חיוניים ביותר לעיצוב של הבית. הם מקרינים ומשפיעים על כל חלל שהם נמצאים בו, הם שימושיים ויפים בעת ובעונה אחת. הם יכולים להוסיף לכם רוך ונעימות לבית, הם יוצרים אווירה מאוד ייחודית על ידי הצבעוניות שלהם ועל ידי המרקם שלהם, הם מבודדים רעש וקור, ובכלל, הם עוזרים לתחום את האזורים בתוך חלל החדר. אך איך בוחרים שטיח לבית? מה צריך לבדוק? את כל התשובות תמצאו במדריך שלפניכם.

איך בוחרים חנות שטיחים און-ליין?

כשאתם רוצים לקנות שטיח דרך חנות שטיחים און-ליין אתם צריכים לבדוק מאיזה אתר אתם מזמינים. קודם כל, האתר הזה חייב להיות מקצועי וגם אמין. נוסף על כך, חובה לבדוק את המחירים, שלא ייצא מצב שאתם משלמים המון על כלום. לא תמיד השטיח הכי יקר יהיה השטיח הכי יפה. יש לכם את האופציה לבדוק ולבחור אחד שלא יהיה יותר מדי יקר, אז תעשו זאת.

מהם הקריטריונים לבחירת שטיח לבית?

כשאתם בוחרים שטיח לבית, אתם צריכים לבחור לפי קריטריונים מסוימים-

  1. לאן השטיח מיועד להיכנס. השטיחים של היום עשויים מכל מיני חומרים כאשר לכל חומר יש את המאפיינים שלו. ברגע שתדעו לאיזה חלל השטיח הולך, אתם תוכלו לבחור את חומר הגלם המתאים. אם השטיח מיועד לחדר השינה אז תוכלו להסתכל על שטיחי צמר, אך אם אתם רוצים שטיח למטבח, צמר פחות יתאים.
  2. הגודל של השטיח די משפיע על תפיסת גודל החלל ולכן אתם צריכים לבחור את הגודל שהכי יתאים ויהיה הכי פרופורציונאלי.
  3. אחרי שהבנתם איפה אתם רוצים למקם את השטיח ומה יהיה הגודל שלו, עכשיו אתם צריכים לבחור את הסגנון ולהתאים אותו לסגנון העיצובי של אותו חלל בו אתם ממקמים את השטיח.

מה עוד יכול להשפיע על בחירת השטיח לבית?

מעבר לכל מה שנאמר עד כה, גם התחזוקה של השטיח וגם הטרנדים שקיימים בבחירה שלו מאוד משפיעים על איזה שטיח תבחרו לבית שלכם. כשאתם קונים שטיח חדש אתם צריכים לזכור שכמו כל ריהוט אחר, גם השטיח צריך לעבור ניקיון מדי כמה זמן, וזאת בשביל לשמור על האיכות של הסיבים שלו ולשמור על הנראות שלו.

ולכן כדאי לקחת עוד רגע לחשוב על חומר הגלם ממנו אתם רוצים שהשטיח יהיה, איפה הוא ימוקם ומי הנפשות הפועלות שהולכות לדרוך עליו וליהנות ממנו הכי הרבה. בכל הנוגע לטרנדים בבחירה של השטיח, כבר קשה לעקוב. כמו כל עולם האופנה, גם עולם השטיחים לא מפסיק להתפתח, חומרי הגלם רק ממשיכים להתווסף ולהתחדש ויוצאות כל מיני צורות אריגה יותר ויותר מתקדמות. אז בחירת השטיח שלכם צריכה להיעשות לפי מה שמתאים לכם. אם אתם רוצים ללכת עם הטרנד ולקנות את מה שנמצא הכי באופנה, או שמא אתם רוצים ללכת על העיצוב הקלאסי והפופולארי שימשיך להיות רלוונטי עוד שנים ארוכות.

אהבתם את המאמר? שתפו עם חברים !

שיתוף ב facebook
שיתוף ב twitter
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest